As estratexias de Inbound Marketing teñen como obxectivo aumentar a visibilidade da túa marca, atraer, converter e fidelizar clientes. Para garantir un éxito extraordinario en cada etapa, a educación do liderado é fundamental. Isto conséguese a través dun proceso de nutrición de leads con Workflows automatizados e personalizados.
Para comprender mellor esta dinámica, é fundamental desentrañar o concepto de fluxo de traballo, analizar as súas diversas categorías e descubrir como podes integralo na túa estratexia de Email marketing.
¿Que é un Worflow?Un Worflow (fluxo de traballo) é unha secuencia de tarefas e actividades que conducen a un resultado específico. É unha forma de organizar tarefas, tempo e relacións. Todos os fluxos de traballo, independentemente do seu nivel de complexidade, comparten unha característica universal: son repetibles. |
Taboa de Contidos
En esencia, un Workflow representa a automatización dos procesos de traballo que unha empresa establece mediante actividades e xerarquías definidas. En mercadotecnia, este mecanismo é fundamental para o seguimento de prospects e leads. Optimice os recursos, personalice a experiencia do cliente e acelere as vendas.
O primeiro contacto cun usuario, que pode ser tan sinxelo como descargar un libro electrónico gratuíto ou subscribirse a un blog, desencadea unha serie de accións automatizadas. O seu principal obxectivo é facilitar a viaxe do comprador e concluír en conversións.
Os fluxos de traballo son algo máis que unha técnica de mercadotecnia automatizada. Permítenche enviar correos electrónicos, actualizar a información de contacto nas túas listas e programar notificacións por correo electrónico.
Cada tipo de fluxo de traballo realiza diferentes funcións. Aquí tes tres categorías principais:
Os fluxos de traballo de marketing por correo electrónico poden converterse nunha excelente ferramenta para establecer unha relación máis íntima e refinada cos teus clientes potenciales.
Algunhas das principais vantaxes de incorporar fluxos de traballo á túa estratexia de marketing por correo electrónico inclúen:
Mellora a comunicación entre o cliente e a túa empresa.
Permite o envío simultáneo dun gran número de correos electrónicos.
Asegura a entrega de contido relevante ao usuario axeitado no momento adecuado.
Aumenta a produtividade do teu equipo de traballo.
Para deseñar un fluxo de traballo de marketing por correo electrónico eficaz, siga estes pasos:
HubSpot é unha das ferramentas máis completas para crear e xestionar fluxos de traballo. Axúdache a automatizar os procesos de marketing, vendas e servizos para que o teu equipo sexa máis eficiente.
Antes de lanzar unha campaña de marketing por correo electrónico automatizada, é vital que te fagas algunhas preguntas. Por que lanzas esta campaña? Cal é o obxectivo que queres conseguir? Para quen é? Responder a estas preguntas axudarache a orientar a túa estratexia de forma eficaz.
Con HubSpot pode establecer criterios de inscrición, rexistrar rexistros automaticamente e realizar accións sobre os seus contactos, empresas, ofertas, presupostos en liña e entradas.
Finalmente, recorda que o éxito de calquera fluxo de traballo depende do valor e da relevancia do contido para os teus clientes potenciales. Con contido valioso e a ferramenta Fluxos de traballo de HubSpot, a eficiencia e a eficacia dos teus fluxos de traballo estarán garantidas.