Skip to content

Lead Scoring e Lead Nurturing: Claves para Converter Visitantes en Clientes

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren.

Neste artigo falarei de dous conceptos fundamentais no mundo do Marketing dixital: Lead Scoring e Lead Nurturing. Ambos están intimamente relacionados e son fundamentais para converter os visitantes do teu sitio web en clientes fieis.

¿Que é o Lead Scoring e o Lead Nurturing?

O Lead Scoring e o Lead Nurturing son dúas técnicas fundamentais no mundo do marketing dixital. Estas estratexias de automatización permítennos clasificar e avaliar rexistros ou clientes potenciales, identificando os que están máis preto de realizar unha compra.

Taboa de Contidos

  1. ¿Que é Lead Scoring e Lead Nuturing?
  2. 5 Consellos sobre Lead Scoring e Lead Nurturing

1. ¿Que é Lead Scoring e Lead Nuturing?

Comecemos coa puntuación de clientes potenciales. Trátase dunha técnica de avaliación de potenciais clientes que consiste en asignarlle unha puntuación a cada un en función do seu comportamento na rede. Isto permítenos determinar o preto que está un visitante de converterse en cliente e que accións debemos levar a cabo para conseguilo.

Para iso, adoitan utilizar ferramentas de automatización de marketing como Hubspot que rastrexan as accións dos usuarios, como o tempo que pasa no sitio, as páxinas que visitan, os formularios que enchen, etc. Con esta información pódense asignar puntos a cada acción e obter unha puntuación global do visitante. Deste xeito, podemos identificar os clientes potenciales máis valiosos e centrar os nosos esforzos neles.

Pero que facemos con estes clientes potenciais unha vez que os identificamos? Aí é onde entra o Lead Nurturing. Este concepto fai referencia á práctica de nutrir aos potenciais clientes con información relevante e personalizada para avanzar no seu proceso de compra, con metodoloxías como o Inbound Marketing.

Para iso utilízanse técnicas de email marketing, redes sociais, publicidade online, entre outras. O importante é que cada mensaxe que enviemos sexa relevante para o cliente potencial en cuestión e axúdalle a avanzar no seu proceso de compra. Por exemplo, se alguén mostrou interese nun determinado produto, podemos enviarlle información detallada sobre ese produto, comentarios doutros clientes, descontos, etc.

O obxectivo de Lead Nurturing é manter os clientes potenciais interesados ​​no noso negocio e movelos polo seu proceso de compra ata que se convertan en clientes fieis. Isto pode levar tempo, pero é fundamental para conseguir resultados a longo prazo.

2. 5 Consellos sobre Lead Scoring e Lead Nurturing

Aquí tes algúns consellos sobre como usar a puntuación e a nutrición de leads para aumentar as túas vendas:

1 - Define os teus criterios de puntuación de clientes potenciais:

Antes de comezar a puntuar os teus clientes potenciais, debes definir os teus criterios de avaliación. Estes criterios deben estar aliñados co teu perfil de cliente ideal e cos teus obxectivos de vendas. Por exemplo, podes asignar puntos aos clientes potenciais que visiten determinadas páxinas do teu sitio web ou rexistrarte para recibir o teu boletín.

2 - Emprega unha ferramenta de automatización de marketing:

As ferramentas de automatización de marketing permítenche cualificar os teus clientes potenciales dun xeito automatizado, o que aforra tempo e aumenta a precisión. Ademais, permítenche personalizar as túas mensaxes de seguimento en función da puntuación do cliente potencial, neste caso recomendamos HubSpot.

3 - Desenvolve unha estratexia de nutrición de leads:

A estratexia de nutrición de leads debe deseñarse para guiar os clientes potenciales a través do funil de vendas, desde a fase de concienciación ata a fase de decisión. Para iso, debes crear contido relevante e valioso en cada etapa do funil e personalizar as túas mensaxes en función da puntuación dos clientes potenciais. Unha metodoloxía Inbound é perfectamente axeitada para esta estratexia.

4 - Emprega comentarios de vendas:

Os comentarios de vendas son a información que se recolle dos membros do equipo de vendas sobre a calidade dos clientes potenciales. Use esta información para axustar os seus criterios de cualificación e mellorar a súa estratexia de nutrición de leads.

5 - Analiza os teus resultados:

É importante analizar a túa puntuación de leads e os resultados de nutrición de leads para ver o que funciona e o que non. Usa ferramentas de análise para medir a taxa de conversión dos teus clientes potenciales, a taxa de apertura dos teus correos electrónicos e a taxa de clics das túas ligazóns.


En resumo, o Lead Scoring e o Lead Nurturing son técnicas esenciais para calquera empresa que queira aproveitar ao máximo a súa presenza en liña. Ao avaliar e alimentar clientes potenciales, podemos convertelos en clientes fieis e aumentar a nosa rendibilidade a longo prazo.

Mantente actualizado Subscríbete ao noso Blog   Incluirémoste na nosa Newsletter