Skip to content

¿Que é un Workflow? ¿Como podo usalos en Email Marketing?

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren.

As estratexias de Inbound Marketing teñen como obxectivo aumentar a visibilidade da túa marca, atraer, converter e fidelizar clientes. Para garantir un éxito extraordinario en cada etapa, a educación do liderado é fundamental. Isto conséguese a través dun proceso de nutrición de leads con Workflows automatizados e personalizados.

Para comprender mellor esta dinámica, é fundamental desentrañar o concepto de fluxo de traballo, analizar as súas diversas categorías e descubrir como podes integralo na túa estratexia de Email marketing.

¿Que é un Worflow?

Un Worflow (fluxo de traballo) é unha secuencia de tarefas e actividades que conducen a un resultado específico. É unha forma de organizar tarefas, tempo e relacións. Todos os fluxos de traballo, independentemente do seu nivel de complexidade, comparten unha característica universal: son repetibles.

Taboa de Contidos

  1. Descubrindo o Workflow
  2. Coñecendo os Tipos de Workflows
  3. Traballando os Workflows en Email Marketing
  4. Deseñando un Workflow de Email Marketing
  5. Usando HubSpot para Crear Workflows

1. Descubrindo o Workflow

En esencia, un Workflow representa a automatización dos procesos de traballo que unha empresa establece mediante actividades e xerarquías definidas. En mercadotecnia, este mecanismo é fundamental para o seguimento de prospects e leads. Optimice os recursos, personalice a experiencia do cliente e acelere as vendas.

O primeiro contacto cun usuario, que pode ser tan sinxelo como descargar un libro electrónico gratuíto ou subscribirse a un blog, desencadea unha serie de accións automatizadas. O seu principal obxectivo é facilitar a viaxe do comprador e concluír en conversións.

Os fluxos de traballo son algo máis que unha técnica de mercadotecnia automatizada. Permítenche enviar correos electrónicos, actualizar a información de contacto nas túas listas e programar notificacións por correo electrónico.

blog workflow

 

2. Coñecendo os Tipos de Workflows

Cada tipo de fluxo de traballo realiza diferentes funcións. Aquí tes tres categorías principais:

  1. Fluxo de traballo Ad hoc: Permite a creación ou modificación das normas dos procesos en pleno funcionamento das operacións e procedementos da empresa.
  2. Fluxo de traballo de Produción: establece a maioría dos estándares no proceso de traballo. Céntrase en accións predefinidas e coñecidas por todo o equipo.
  3. Fluxo de traballo Administrativo: combina aspectos de fluxos de traballo ad hoc e de produción. Céntrase en tarefas predicibles e repetitivas, con regras fáciles de entender e seguir.

3. Traballando os Workflows en Email Marketing

Os fluxos de traballo de marketing por correo electrónico poden converterse nunha excelente ferramenta para establecer unha relación máis íntima e refinada cos teus clientes potenciales.

Algunhas das principais vantaxes de incorporar fluxos de traballo á túa estratexia de marketing por correo electrónico inclúen:

  • Mellora a comunicación entre o cliente e a túa empresa.

  • Permite o envío simultáneo dun gran número de correos electrónicos.

  • Asegura a entrega de contido relevante ao usuario axeitado no momento adecuado.

  • Aumenta a produtividade do teu equipo de traballo.

4. Deseñando un Workflow de Email Marketing

Para deseñar un fluxo de traballo de marketing por correo electrónico eficaz, siga estes pasos:

  1. Establece o obxectivo do teu fluxo de traballo: debes definir o que queres conseguir coa túa estratexia.
  2. Analiza as túas ofertas de contido: identifica o que atraeu o interese da túa audiencia e utilízao ao teu favor.
  3. Crea unha lista de contactos intelixente: aproveita os criterios de activación para identificar e seguir os contactos que máis interactúan coa túa marca.
  4. Fomenta os teus clientes potenciales para a venda: identifica os contactos listos para mercar e crea un fluxo de traballo para alimentalos con contido relevante.
  5. Benvida aos teus novos clientes: envía unha serie de correos electrónicos de benvida cando un cliente potencial se converte en cliente.

5. Usando HubSpot para Crear Workflows

HubSpot é unha das ferramentas máis completas para crear e xestionar fluxos de traballo. Axúdache a automatizar os procesos de marketing, vendas e servizos para que o teu equipo sexa máis eficiente.

Antes de lanzar unha campaña de marketing por correo electrónico automatizada, é vital que te fagas algunhas preguntas. Por que lanzas esta campaña? Cal é o obxectivo que queres conseguir? Para quen é? Responder a estas preguntas axudarache a orientar a túa estratexia de forma eficaz.

Con HubSpot pode establecer criterios de inscrición, rexistrar rexistros automaticamente e realizar accións sobre os seus contactos, empresas, ofertas, presupostos en liña e entradas.

Finalmente, recorda que o éxito de calquera fluxo de traballo depende do valor e da relevancia do contido para os teus clientes potenciales. Con contido valioso e a ferramenta Fluxos de traballo de HubSpot, a eficiencia e a eficacia dos teus fluxos de traballo estarán garantidas.

Mantente actualizado Subscríbete ao noso Blog   Incluirémoste na nosa Newsletter